نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

رژیم سالم رونالدو| راز موفقیت آقای گل لو رفت

  • کد خبر: ۸۱۰۰۹
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
رژیم سالم رونالدو| راز موفقیت آقای گل لو رفت
تغذیه کریستیانو رونالدو باعث خجالت بازیکنان منچستر یونایتد شده، چون ستاره پرتغالی واقعا در مصرف غذا پرهیز زیادی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رونالدو با جنجالی که درباره کنار گذاشتن بطری‌های نوشابه کوکاکولا در کنفرانس مطبوعاتی به راه انداخت، نشان داد که تا چه حد به تغذیه درست برای یک بازیکن حرفه‌ای اهمیت می‌دهد. حالا هم یکی از هم تیمی‌های رونالدو در منچستریونایتد خبر داده بعد از دیدن محتویات بشقابش از خوردن دسر شیرین و کیک خامه‌ای خجالت کشیده است.

لی گرانت، دروازه بان ۳۸ ساله منچستریونایتد به «تاک اسپورت» گفته که هم تیمی هایش معمولاً شب قبل از مسابقه در هتل پس از صرف شام یک دسر شیرین و نه چندان سالم می‌خورند! اما آن روز یواشکی داشتند بشقاب بهترین بازیکن جهان را می‌پاییدند که داخلش کینوا، آووکادو و تخم مرغ آب پز گذاشته بود. در واقع این سالم‌ترین غذایی بوده که در آن جمع خورده می‌شد. گرانت گفته: من داشتم دیوانه می‌شدم که آخر چرا هیچ کسی برای خوردن دسر‌های خوشمزه بلند نمی‌شود؟

مربی منچستر، اما شوخی گرانت را کمی جدی گرفته و گفته این حرف‌ها اغراق آمیز است.
اوله گنار سولشائر گفته: واضح است که گرانت شوخی می‌کند، وگرنه این طور نیست که ما همیشه غذا‌های ناسالم می‌خوردیم و رونالدو که آمد همه چیز را تغییر داد، اما مشخصا رونالدو به همه نشان می‌دهد که چطور از بدن خود به بهترین شکل مراقبت کنند.

خیلی‌ها دوست دارند درباره برنامه غذایی رونالدو اطلاعاتی به دست بیاورند. برای همین یک بار دائودا پیترس، بازیکن جوان بلژیکی، که هم تیمی رونالدو در یوونتوس بود در این باره صحبت کرد و گفت که برنده پنج توپ طلای فوتبال جهان هیچ گاه از برنامه غذایی مرتب خود، دست نمی‌کشد و از آن خارج نمی‌شود. پیتر درباره اینکه رونالدو برای شام چه می‌خورد؟ گفت: همیشه یک چیز است، بروکلی، مرغ و برنج. با چند لیتر آب و البته بدون کوکا کولا!

سخت کوشی و تمرین مدوام رونالدو حتی حالا که در آستانه ۳۷سالگی قرار دارد باعث نشده او ذره‌ای از برنامه هایش عقب بکشد. در مقابل بازیکنان داخلی، اما آن قدر‌ها علاقه‌ای به این برنامه‌ها ندارند و از حرفه‌ای بودن فقط رقم قراردادش را دارند. اگر خاطرتان باشد همین چند سال پیش عکس قلیان کشیدن و شب بیداری‌های بازیکنان فوتبال سوژه رسانه‌ها شده بود.

یکی از همین بازیکنان فرزاد حاتمی، بازیکن تیم تراکتورسازی، بود که پاسخ عجیبی به یکی از رسانه‌ها داد. او گفته بود: «زندگی شخصی آدم به خودش ارتباط دارد و نباید دیگران دخالت کنند. اهمیت نمی‌دهم چه کسی از من عکس می‌گیرد.» به نظر می‌رسد هرکسی با جزئیات موردعلاقه و شیوه خاص و دل بخواهی خودش از بزرگان فوتبال الگو و باقی چیز‌ها را فاکتور می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->